Wednesday 27 February 2013

Hoi! Reader's - Mati Akibat Mentertawakan Rakan Kentut, RIP.


Shyt you Stupid - Di Ohio USA telah berlaku kes tumbuk menumbuk dan berlaku kematian paling SHYT this time -.-
Dalam kejadian tu, Shaakira Dorsey (16) meninggal dunia setelah terlibat dengan seorang rakan dia, punca pergaduhan di percayai adalah kerana shaakira menganjing kawan beliau yang terkentut ketika memandu sebuah kereta. menurut lapora ABC channel 5, shaakira pengsan selepas bergaduh dengan kawannya yang di rahsiakan identitinya. beliau kemudian meninggal dunia time otw pergi hospital.

Katanya, polis akan mendakwa remaja yang bergaduh dengan shaakira dan beberapa orang dewasa yang ada ketika pergaduhan tersebut, ini termasuklah ayah tiri shaakira kerana di laman facebook dan twitter polis mendapat tahu beliaulah yang memandu  shakira ke rumah suspek untuk bergaduh. tambah mengejutkan, polis menerima pangila 911 yang mengatakan pergaduhan dua orang remaja ni di saksikan orang dewasa yang bertidak menjadi pengadik pergaduhan. (dem, macam resling)

Bapa tiri shaakira tidak mahu mengaku salah atas kesalahan memandu shaakira ke lokasi pergaduhan dan kemudian cuba menyembunyikan fakta daripada polis. last last, dapat tahu pergaduhan itu berpunca daripada mentertawakan kawan nya kentut. err. you shyt.. 

RIP girl

1 comment: