Tuesday 26 February 2013

Hoi! Reader's - Seorang Ibu Terpaksa Memilih 1 Daripada 12 Orang Anak Yang Di Lahirkan


Ni Serius Sadis Dan Sedih.
Di China, seorang ibu yang berumur 33 tahun terpaksa memilih seorang anak daripada 12 orang yang di halir kan (twins). 31 jam tempon untuk mengeluarkan 12 orang twins. (shyt, bayangkan, betapa sakitnya)

gambar bersama 12 orang kembar

"Tetapi kami telah mempertimbangkan dengan serius untuk membesarkan seorang bayi lelaki yang lahir pada urutan ke dua, dia adalah bayi paling berat dan oleh kerana itu, kami berharap bayi tersebut akan berumur panjang dan kelak boleh menjaga kami di usia tua nanti. (kalau ko tak jaga, ko mmg shyt)

"kami pastinya tidak akan memilih bayi perempuan", tambah suami jinan.. "kami yakin dengan keputusan kami". lagi sebelas bayi yang tidak dipilih oleh jinan dan semuainya akan di lemparkan dari atas puncak gunung, sesuai ketetapan yang sudah termaktub dalam undang2 kelahiran kembar di china. Sejak undang2 "satu keluarga satu anak" diwartakan pada tahun 1983, kerajaan china sudah membunuh lebih dari 65 juta bayi kembar di negara tersebut. (shyt jahat doe)
Jinan yang mengaku bahawa sudah bertahun-tahun berusaha mendapatkan anak, dengan tegas menolak tuduhan bahawa dia mengambil pil kesuburan, sebuah amalan yang juga dijanjikan dengan hukuman mati di china. "saya tidak mengerti kenapa ini boleh terjadi," (kuasa allah la bongok). "kepada seluruh rakyat china dan para pemimpin kami yang terhormat, saya memohon permintaan maaf atas KELAHIRAN BAYI KEMBAR KAMI YANG MEMALUKAN dan tidak bertanggung jawab ini." ( ade ke patut mintak maaf lahirkan anak -.- )

di china, sifat berperikemanusiaan sudah lama takdak (PUPUS), well you know why.. banyak da benda berlaku kat china, anak didera, anak di langgor, anak di makan, dan bermacam-macam lagi, tapi takde orang pun yang tampil bagi bantuan kan? shyt. this is really really sadis -.-

1 comment: