Thursday 23 May 2013

Hoi! Reader's - Kaki Guru Tersusuk Besi Bhai @.@




Oh Sakit!
Di Briarwood, Seorang guru cedera di kakinya selepas tersusuk besi kaki meja ketika melindungi muridnya apabila puting beliung yang membawa angin selaju 320KM (KMSJ) menerbangkan sisa runtuhan di OKlahoma, kemarin.

Suzanne Haley yang melindungi murid Sekolah Rendah Briarwood mengalami kecederaan serious apabila kaki kananya tersusuk besi berkenaan. (SHYT PAIN)

"Mulanya saya fikir sesuatu yang besar dan berat menghempap kaki saya menyebabkan saya tersepit. saya tidak dapat bergerak, tiada siapa yang dapat bergerak. Tetapi akhirnya kami mampu berguling dan keluar. Saya meminta anak saya melihat apa yang menghempap kaki saya dan mengangkatnya. Tetapi selepas melihatnya, dia menjerit". Beliau terpaksa menahan perasaan sakit beliau demi menenangkan muridnya..

THIS TEACHER's ARE HERO!


No comments:

Post a Comment